- Kreatywni na matematyce - na co dzień i od święta
- Cyberlekcje 3.0
- Bezpieczni w sieci
- Sieciaki.pl
- Kreatywne Dni Nietypowe
- Gramy zmysłami
- Cenne Życie
- Postaw na Słońce
- Polak ma essę
- Czytam z klasą. Lekturki spod chmurki V edycja
- Cztery pory roku
- Z kulturą mi do twarzy
- Luźne lekcje z naukowcami
- Ekomisja w podstawówkach
- (Nie)zwykła matematyka
- Szkoła Równych Szans
- Szkoła Równych Szans II Edycja
- Indywidualizacja nauczania to lepsza przyszłość dla dzieci z klas I-III w gminie Mochowo
- Równać szanse
- Szkoła Równych Szans IV Edycja
- Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo
- Szkoła Równych Szans VIII Edycja
- Aktywna Tablica
- Projekt ZUS
- Świadomi (w) sieci zagrożeń
- Zdalna szkoła
- Zdalna szkoła +
- Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego
- Lekcja Enter
- Modernizacja hali sportowej
Gramy zmysłami
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Gramy Zmysłami” IV edycja
Autorami projektu są: Joanna Makówka-Wiewiór, Beata Pinkiewicz-Gara, Agata Rembak, Anna Rybicka
W projekcie będą brali udział uczniowie klasy 2 uczęszczający na zajęcia rewalidacyjne od października 2024r. do kwietnia 2025r.
Cele projektu:
Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami” jest innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci. Tworzenie odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma zmysłami oraz budowania wiedzy na temat integracji sensorycznej.
Cele szczegółowe:
- Poszerzanie i wzbogacanie wiedzy na temat integracji sensorycznej i zmysłów;
- Wielozmysłowe postrzeganie świata przez dzieci;
- Rozbudzenie kreatywności w realizacji zadań;
- Stymulowanie wszystkich zmysłów w trakcie zabaw i sytuacji edukacyjnych;
- Tworzenie warunków do kształtowania przez dzieci świadomości własnego ciała;
- Współpraca nauczycieli i dzieci na terenie całego kraju poprzez wspólną wymianę doświadczeń.
Zadania, które będą realizowane w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami”:
październik – SENSORYCZNE OBRAZY,
listopad – SLIME,
grudzień – ZIMNO-CIEPŁO,
styczeń – SMAKOWITA SENSORYKA,
luty – BRUDNE ZADANIE,
marzec – KWIATY PEŁNE ZMYSŁÓW,
kwiecień – WODNE ZADANIE.